søndag 11. oktober 2009

Lucky me!!!




Jeg har fått denne fine tavla og matchende boks av venninna mi og gudbanet mitt.Bursdag er kos;) Syns den var smaching og praktisk. Dette blir jo som en familieplanlegger og skal henge på kjøkkenet.
Suuperheldige meg;)
(Hun sier at det er så vanskelig å kjøpe noe til meg, at jeg har særsmak...kan jeg da ikke sjønne, dette var da fulltreff;)
Oppi nord er det kaldt men fint vær i dag. Jeg og jentene har rydda rundt huset og kost oss ute som inne.
Ha en fin søndag alle sammen!

11 kommentarer:

Kjersti sa...

Så fine ting du har fått! Var jo fulltreffer av venninna di denne gang da :)

Ocean showroom sa...

Ja, dette var en flott gave!
Ha en fin kveld du også!
Klem, Lene

igi sa...

Nydelige ting! Gratulerer med dagen! Kos deg i kveld!

A Brighter Day sa...

For noen herlige ting du har fått! Virker som hun kjenner deg godt :) Er det i dag du har bursdag? Gratulerer så mye!

Ha en fin kveld :) Klem

Maja sa...

Så kjekt da;)
Gratulerer så mye med dagen;)

Jannes lille sted sa...

Å så flotte ting! Heldige deg altså! :)
Ønasker deg en fin mandag
Klem Janne Merethe

My precious home sa...

Hej gulliga tjej i grannlandet!

Du har en sak att hämta hemma i min blogg så varmt välkommen dit!

Kram
Maud
My Precious Home

Besta sa...

Så flotte ting du har fått, venninne di er flink til å kjøpe gave :)
Ha en fin tirsdag.
Klem fra Marilyn

Sollis sa...

Så fin gave:O)
Den tavla var bare utrolig stilig!!

Ha en fin kveld:O)

The Créme House sa...

Så utrolig heldig du er som fikk så flott gave! Skulle ønske den var min... Klem fra Gro!

-Mia- sa...

Ååå, så fine ting!! Hvilket merke er disse? Ha en fin uke!!
Klem-Mia

Sider

Gamle innlegg: