torsdag 24. september 2009

Så mye å være glad for !



I dag er jeg tom. Å alt virket kjempesvært og uoverkommelig.
At listene ikke er oppe,at jeg ikke får ut fingeren med malinga,at skittentøyet hoper seg opp,at noen tror at tomme doruller forsvinner av seg selv, eller at skittne sokker ligger på de rareste plasser og at jeg burte, burte, burte en hel masse....Men når jeg i kveld fikk to lubne armer rundt halsen, og en av verdens beste stemmer hvisket mamma du er det besteste jeg har!  Da kom heldigvis  det "bedre" perspektivet på plass.
JEG ER  SÅ UTROLIG HELDIG!


Ha en fin kveld der du er!
Klem

(bildet er av lille, vi har begynt fotoshooten til årets julekort,picnik er fab!)

10 kommentarer:

Lisas hjem og skatter sa...

ååå, for ei nydelig lita jente du har :) ser ut til at julekortene blir fantastisk fine! - alt ligger iallefall til rette for det :)

Hanne sa...

For ei vakker lita jente du har.

(eddas) sa...

Ja..det er da en smelter og lar alt annet fare...det er da en skjønner hva det er som er det viktigste....
Ja...Picnik er helt suverent..
ha fortsatt en god kveld
klem edda

Ellemeller sa...

Tusen takk for superhyggelig kommentar:)

Herlighet for nokre nydelege bilete, jenta er helskjønn:)

Ha ein fin kveld.

Anita

Jeanette sa...

Gud så skjønn hun er!!!
Ja, å sette ting i perskpektiv er en fin ting:-)
Takk for kommentar, føler meg ganske heldig som fikk med meg så mye "digg" hjem ja. Selv om noe nok blir stående en stund før jeg får tid (og ork) til å pusse det opp..
Ha en fin dag.
Klem J.

Tina sa...

Må si jeg kjenner meg igjen litt i det du skriver, det er vel sånn det er å være mor! Takk for hyggelig hilsning inne hos meg. Skjønn jente, flotte bilder! ha ei riktig så fin helg! Klemmer på vei!

Jannes lille sted sa...

Å så flotte bilder! Virkelig ei nydelig jente du har. Koselig med slike oppmuntringer når alt er litt tungt og leit!
Ønsker deg og dine en fin helg!
Klem Janne Merethe

Trine sa...

ÅÅÅ, fine lille Aurora vår:) Nydelige bilder!!

irina sa...

heisann !! Så nydelig jente !!

Ville bare innom å ønske deg og dine en vakker helg.

Klem

solveig sa...

njååå..ja kjenner meg igjenn der, ja ;)) flere anledninger jeg har fått lignende oppmuntrende ord fra mine små..og det er utrolig hva det gjør med deg som mor og person!! utrolig koselig inlegg dette<3 klem

Sider

Gamle innlegg: