søndag 15. januar 2012

Rydding -kaste/selge eller lagre????

Hva gjemmer du på?
Hva kvitter du deg med?
Hva tenker du på å skaffe deg??


Innimellom må det jo ryddes.
Kremt!
Da ser jeg tydelig skifte i hva jeg til enhver tid syntes var/er pent....
Kan nesten mimre tidsepoker i kjellern min:(
Hva skal man spare på? og hva kommer igjen? selge, kaste eller lagre????

Lysekrone kuler....  disse har jeg kvittet meg med,
-men enn de store lysekronene???? UT???

-HAr en stor kelim i rødt og kurver med messing/gullkant.
får de turen opp fra kjellern i år??
Messing og gull????akk og ve


Hva tror dere blir 2012`s MUST HAVE???
vet hva jeg ønsker meg...:))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kaster å kaster bla orange og lime fargede duker hehe

My Dream sa...

det er vaaaanskelig... :) godt jeg har god plass på garasjeloftet :)

Elvehiet sa...

Her ryddes det og selges det over en lav sko. ;) Jeg har nemlig funnet ut, etter flere år med lagring av diverse, at når noe nytt kommer inn, så må noe ut. Hvis ikke blir det fullt, gitt! :-)

Sider

Gamle innlegg: