lørdag 8. desember 2012

Nissetips!

Nissen..... 




 -deilig deo



Gode treningssokker

Ønsker meg Egen almanakk fra personlig almanakk
vasen med stor V

bok 2...... og 3..... ;)))

Såpedispenser fra Vipp


Sukk....

Dobbelt sukk

Går ikke an å snakke om engang.... men trippel sukk og stønn

Så fine...

Nydelig fra Vipp

Flotte, hadde fått bo her;)

Bok 3....

 Husk at nissegleder kan være :Et koselig julekort,en juleklem, julebesøk av godevenner og familie.
Jeg har nok alt jeg trenger, pluss litt til;)) Enn du, hva ønsker du deg??

5 kommentarer:

Anonym sa...

Får håpe nissen fins da!!!

Drøm sa...

Fine gaveønsker:) Ser jeg har en del av de samme:) Håper nissen er snill med deg i år da:) Klem Julie

Anonym sa...

Så flotte gaveønsker,kunne tenkt meg nesten alt det eg,håper du får noken av ønska oppfylt:)
Ein fin kveld til deg!

Elisabeth sa...

hei :)

så utrolig fin ønskeliste :)
satse på at nissen finner den da ;)

klem fra Elisabeth

Fru Andersen sa...

Fine ønsker, kunne ønsket meg det samme ;-) Satser på at du har vært snill i år da, så kommer kanskje noe av det du har ønsket deg til å ligge under juletreet om akkurat en uke ;-)

Sider

Gamle innlegg: