søndag 6. januar 2013

Har du surfet på trendene 2013/14?

Syns du det er gøy med trender? Jeg fasineres av nye ting-blir lett lei når alt er likt, hvor enn jeg snur meg. MEN påtross av dette bruker jeg ikke så mye penger på interiør at jeg kan følge trendene. Blir å glede seg over å plukke noen favoritter/ ting. Kremt! komplettere og utfylle det man har.Her har jeg oppsummert litt... var en fin artikkel :http://forandring.byggmakker.no/

Hjelpes meg....fargene kommer:)
Spenstige former/geometrisk fortsetter
Grått holder koken

BLÅ er det nye hippe;) Passer meg virkelig mye bedre enn da de sa Grønn!

 

Behold romantikken- men kast pynteputene sto det........ Å jeg angrer så på at jeg ikke valgte trebein på mine Eames!
Men putene mine-får du aldri....eller??

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei hei! Takk for en liten samling av trendene :) Jeg jakter ikke på de på egenhånd, annet enn når jeg blir mo i knærne i butikkene, hihi ;) Farger er vel ikke helt min sterke side,i slike valører som dette, men innimellom kjenner jeg jo at det gjør seg, og kontraster har jeg alltid vært fan av. - riktignok ikke på en så veeldig wild måte :p Blå passer meg og mye bedre enn grønn.. Grønt hører gresset til, ikkesant!? hihi. Finfine puter du har fått deg, forresten, skjønner den gleden!! ;) ha en fin søndag! klemmer, Edel

Ann sa...

Ting kan helt klart bli FOR grønne, men de kan ikke bli FOR blå, hi, hi! :)) Morsomt med slike trendanalyser, har sett mye spennende i år, men det er ikke alt som passer inn over alt... -Og godt er det, ellers kunne det fort blitt dyrt! ;)))

Ha en fin uke! :0)

Stor klem, Ann.

adales verden sa...

Gøy;) hadde jo vært kjedelig om det ikke kom nytt.. Men mye er vel konstruert slik at vi får sirkulering på pengene...

Sider

Gamle innlegg: