Viser innlegg med etiketten trender. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten trender. Vis alle innlegg

søndag 6. januar 2013

Har du surfet på trendene 2013/14?

Syns du det er gøy med trender? Jeg fasineres av nye ting-blir lett lei når alt er likt, hvor enn jeg snur meg. MEN påtross av dette bruker jeg ikke så mye penger på interiør at jeg kan følge trendene. Blir å glede seg over å plukke noen favoritter/ ting. Kremt! komplettere og utfylle det man har.Her har jeg oppsummert litt... var en fin artikkel :http://forandring.byggmakker.no/

Hjelpes meg....fargene kommer:)
Spenstige former/geometrisk fortsetter
Grått holder koken

BLÅ er det nye hippe;) Passer meg virkelig mye bedre enn da de sa Grønn!

 

Behold romantikken- men kast pynteputene sto det........ Å jeg angrer så på at jeg ikke valgte trebein på mine Eames!
Men putene mine-får du aldri....eller??

Sider

Gamle innlegg: