onsdag 22. januar 2014

Kontraster

Her hjemme har jeg etter hvert fått noe enklere linjer og litt kontraster i interiøret.
Jeg kjenner at å rydde vekk og skape mer luft har vært godt.
Nå har jeg lyst påny sofa ( kommer ikke til å skje, da hytten har førstepri på investeringsfronten) Så jeg vurderer nytt sofa trekk på mine gamle ektorper. MEN blir svarte litt "too much"? Legger ved noen bilder av sofaen i grå og hvit....

Ellers har jeg tatt bilder på Interiørgalleriet, besøk gjerne bloggen der å se:)
Trykk HER  De står nå på farten  til messe i Paris og JEG gleder meg veldig til å høre derfra!

Ellers oppdaterer jeg  Instagram oftere, så følg meg gjerne der!





 
 




-denne har jeg på ønskelisten

3 kommentarer:

sjarmerende kusiner sa...

Lekker stue!
Svarte trekk til sofaen hadde blitt
kjempe fint, er jo sååå lekkert og
stilfullt med svart-hvite kontraster!!!
Lykke til uansett hva du velger :-)
Hilsen fra Gol.

Brunt sukker sa...

Jeg har også
trua på
svart trekk
fin dag til deg
klem Eli:)

hill`s interiørblogg sa...

Nydelig hos deg,.. Elsker de fargene du bruker, og har lekt litt med taken på noen svarte detaljer selv. Høres spennende med svart sofa ;0).
Ønsker deg en god helg.
Klem fra Hill-Iren

Sider

Gamle innlegg: