onsdag 30. september 2009

Da er trekningen høytidelig foretatt;)



Når vet man at man er en blogger??
Jo når man klipper masse lapper og holder giveaway trekningen i en skål fra Bruka:)
Storesøs syns dette var gøy og har trekt ut følgende:
1.premien går til Christine Louise med den fine bloggen Christines interiør.
Jeg har to trøstepremier, de går til Anette fra Anetteshus
og til Igi fra Igis verden.
Gratulerer!
Her ville ungene bare trekke og trekke, men jeg har  dsv  ikke flere for denne gangen.
Tusen tusen takk til alle som ble med, skulle likt å sendt noe til dere alle;))


7 kommentarer:

Mor og datter sa...

Gratulerer til vinneren og til trøstepremie vinnerne ;)

ha en fin dag! klem klem

Anonym sa...

Så morsomt å vinne trøstepremie! Gleder meg til å se hva det er!

Christine Louise sa...

åååå tusen takk :)
Nå ble jeg glad :)
Sender deg adressen på mail med en gang :)

Klem fra meg..

Christine Louise sa...

Fant ikke mailadressen din.
Så skriver adressen her:
Lilletveitveien 93, 5227 Nesttun.. :)
Gleder meg sånn til overraskelse..

Anne sa...

Gratulerer til vinnarane! Flott blogg du har, som eg kjem til å følgje med på:)
Ha ein herleg kveld!

Flittiglise Norway sa...

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MYE!!!!

http://flittiglise.blogspot.com/2009/09/vinner-er-trukket.html

Klem fra Lise

ps: sender gaven i posten til deg på lørdag. Send meg din adresse på min mailadresse:
liseasw@hotmail.com

ANETTESHUS.COM sa...

Oj,oj, har jeg vunnet noe?! Jeg bruker jo aldri å ha vinnerlykke!? Nå ble jeg glad:)Tusen takk!! Jeg sender deg adressen min på mail!

Klem Anette:)

Sider

Gamle innlegg: