fredag 27. januar 2012

stilvingling

Jeg er mellom stiler, eller vingler litt, eller er gått ut på dato:) Akkurat nå "svinger " ikke interiøret her.
Når jeg beveger meg bort fra hvitt, blir jeg vinglete.. Blir tvilsom til det meste;) Her er fredagsbilder fra stuekrokene;))og de "store"interiør spørsmål;))))  Fin fin fredda ønskes !!
Solgte stor skinnsofa, klarte ikke bestemme meg for ny sofa, bestemte meg, laaaaaaaaang leveringstid,kjiipt, kjøpte en brukt hjørne for en billig penge, skal ha meg ny sofa, men form og farge??? UBESTEMT!!



De grå trekkene er på, men..tja...


11 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefint hos deg. :)
God helg fra meg.

x-tine sa...

Veit akkurat ke du har dæ når det e snakk om sofakaos i hodet.
E sku egentle ha kjøpt me ny, men e ha bestillt me kvite rimelige trekk førr e finn jo ikke ut ke e vil ha. Du har det utrule fint iallefall.
Løkke tell. Ha en fin kveld.

My home is my Castle sa...

Kjempefint hos deg :)
Du er ikke alene om å vingle for tiden;)

Klem,Kari

Bente sa...

Heia. Takk for kos ord hos meg.
Veldig fint i stuen din. Det kan være vanskelig å velge i denne jungelen. Selv har jeg ikke noen spesiell stil, men elsker hvitt. Jeg mikser og blander som jeg føler for.

Ha ei flott helg

Klem Bente

lisje astrid's husblogg sa...

Lekkert!

Ynskjer deg ei god helg ♥

Klem frå Astrid

Kreoline sa...

Koselig hos deg, det er vanskelig å bestemme seg i alle de stilarter og alt det fine som er. Fortsatt god helg. Klem fra Mona.

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

ÅH, det er så kjipt når man er usikker på hva man skal gjøre hjemme! Jeg synes det ser koselig ut jeg, men det er jo DU som først og fremst må være fornøyd!

Ha en super lørdagskveld og tusen takk for koselig kommentar hos meg!

Anne på landet sa...

:o) Hihi, jeg kjenner det også slik til tider. Svart/hvitt tiltrekker også meg nå om dagen. Det som da er smart, er slik som du gjør - bruke det i de løse innslagene. Skal ikke mye til for å forandre uttrykk.
Du har gjort det skikkelig fint :o)

TAKK for titten !
klem fra Anne på landet.

2nes sa...

Kjenner meg igjen :) Ha en flott søndag Hilsen Tone :)

My Dream sa...

synes ikke du ser vinglete ut ;) kjempe fint...

expojippi sa...

Haha! Kjenner til det å vingle litt mellom stiler =)

Superfin stue du har! Legger meg til som følger her hos deg jeg, så jeg kan se hva du vingler med =)

Ane

Sider

Gamle innlegg: