torsdag 30. juli 2009

Litt reklame på very goood service!


Ikke interiør, men hverdagsliv:)

Alle snakker jo om Strawberrynet og lookfantastic,men jeg vil reklamere for esthetique.no

fantastisk service og godt utvalg;) Er superfornøyd.(de sender med masssse prøver også)

For oss som ikke bor i en stor by ....blir utvalget ofte lite, da er nettet fab!

Her er min fangst:)

Clean sine dufter er alle sååå gode, lukter nydusja,rene klær eller såpe. Faktisk vanskelig å bestemme seg for hvem man skulle gå for. Jeg har "shower fresh og clean laundry" men simply soap og de andre var også nydelige.

1 kommentar:

Karna sa...

Takk for tips, trenger å fylle på litt nå, er lenge siden jeg har vært på utlandsreise så da minker det...

Helt klar for jobbstart jeg også, kjedelig med øs pøs rengvær, da kan en like godt være i jobb!

Sider

Gamle innlegg: