lørdag 1. januar 2011

2011;))






Vi har hatt en fantastisk jul og en råkoselig nyttåraften. Langt ut i det nye året koste vi oss med verdens beste selskap. <3 <3 <3 Jeg er ubeskrivelig heldig som har herlige venner og familie!
I ettermiddag kom vi hjem,... motivasjonen var på topp, så her ble det røde pakket bort og huset vasket. Sengene har fått rent sengetøy  ,og her var merkelig nok endel grått å sette frem;)) Hadde et lite besøk på Home and Cottage før jul, og det er jeg glad for i dag. Det merkelige er vel at jeg gjærne skulle vært der en tur til.... hm!!!
Uansett.. Riktig godt nytt år til dere som er inne å titter.. Klem

4 kommentarer:

Camilla sa...

Hei hei.

Du, ektorp trekket vårt heter svanby beige. Veldig fornlyd med fargen, akkurat passe sandfarget, ikke for lys og ikke for mørk.

Jeg titter videre her hos deg, mye fint!

Klem fra Camilla.

Jeanette sa...

Nydelig med grått:)) Inspirerende ;)) det var jo en god ide.. Hvor har du kjøpt de gardinene? Fin farge.
Godt nytt år foresten, blir spennende og følge deg på bloggen også i 2011:)
Klem J.

Behindabluedoor sa...

Hei...
Kjempekoselige bilder fra et fint hjem :)))

Home&Cottage har jeg ikke vært hos på lenge, har ikke en slik butikk i nærheten.
I følge bloggere er det så mye fint der. Får ta meg en tur en gang :)

Ha en fin fin dag.
Klem

Heims verden sa...

Heihei:D

NYdelig blogg du har. Så utrolig mange fine og inspirerende bilder. Var ikke måte på hvor mye fin julepynt du hadde:)

Ønsker deg en herlig kveld!

Sider

Gamle innlegg: