torsdag 3. mars 2011

Thanks!




De supre nib jentene har laget en mars utfordring som jeg  er sååå glad for.
Månedens tema er KJØKKEN.
Hurra!! jeg trenger sårt inspirasjon..det står i stampe her hos oss. Vi har i dag en veldig åpen (vannskadd)løsning.Vi er derfor veldig på tenkeren...hva blir finest når vi skal ha nytt.??
Jeg kjenner ikke automatisk for tradisjonelt og landlig..(litt svak for HTH).Tror vi har tegnet mye forskjellig. Både Ikea og andre leverandører vurderes...Uansett blir nok alt bedre enn nå;)
Har fått mine grå sofatrekk og syns de var flotte...men bilder får bli etter helgevasken... ( ;))  )
lyst å se mere kjøkken du og??
Trykk her: http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Yes!
Jeg ble veldig glad for denne jeg og;)) Trenger inspirasjon til oppussing av et 90-talls kjøkken jeg;) Spennende med slike utfordringer;))

SÅ fin blogg du har, jeg kommer snart igjen;)

Klem Line

Sider

Gamle innlegg: