onsdag 23. februar 2011

Hjelp!

Stock bilder, Krydder

HJELP!
Sier ikke mer enn vannskade, vannskade:(
Vi har hatt en liten vannskade på kjøkkenet...trodde vi. Når vi begynner å fikse ser vi at dette ikke ble en "liten " sak. Så etter et par dager med usj og esj, har vi i dag fått tegnet nytt kjøkken..(lokal leverandør,Nygård)
Men ubestemte meg... syns dette var KJEMPEVANSKELIG å skulle tenke ut, og bestemme seg for noe så kostbart og stort.
Kjøkkenet vårt er gammelt ,men lyst og helt greit.Begynte å vise aldringstegn,men jeg hadde ikke tenkt at det hadde nådd pensjonsalderen enda...... og det var mye jeg heller skulle brukt penger på i år. Så jeg er "satt ut" akkurat nå!
Så jeg roooper om hjelp, ønsker meg tips og info om lure ting!!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Huff, så kiiiiipt! :(
Oppussing er liksom gøy, men ikke når en MÅ!
Kan dere ikke kjøpe Ikea kjøkken da? Jeg er veldig fornøyd med mitt. Enkelt og tegne selv er det også. Litt arbeid er det jo å skru opp og sette opp, men man sparer ganske mange grunker.
Klem J.

Unknown sa...

Ta en tur innom bloggen min, det ligger en Award til deg der. Velfortjent :-)
Klem Brit Eva

Sider

Gamle innlegg: