onsdag 18. mars 2009

Smile:) Litt får man da til om man er redusert!!









Siden det har blitt mye sofasliting de siste dagene,blir det naturlig nok(???) også lagt div nye planer for hus og hjem....Jeg så sofaveggen var litt tom... og at det skapet jeg maste om å få opp var nokså tomt!!!!Det skapet ble kjøpt for 1200 kr skal liksom på hytta vår...(vi har fremdeles kun ei tomt og det blir ei stund før det blir nå hytte)Dessuten er det blitt noen skisser til arbeidsrom.Det blir viktig å få orden på sakene!Smile! Det bor en organisert dame inni meg...laaangt inni meg. Det bare ikke alltid blir slik....

Idag har vi vært oppe å vaket,både Tiril og jeg.Kun hoste og slapphet i dag. Derfor ble det rammet inn noen strykemerker. De er kjøpt på den lokale husfliden. De får henge der til evt sylyst dukker opp!Så ble det flyttet rundt på litt stæsj:)
Det er da flott å gå slik å dille,myyye bedre enn å brette tøy....Jeg skal ta det også...det er dagens plan.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det ble. Godt å lese at formen er bedre!

Besta sa...

God å høre at du er bedre. Jeg må le for jeg er også organisert langt,langt inne en plass. Strever litt med deg.
Ha en fin kveld.
Klem Marilyn

Linda sa...

Så fine bilder fra hjemmet ditt!
Du har det veldig koselig!
Godt å ha bloggingen når en er syk...noe må en jo gjøre for å få tiden til å gå.

Fortsatt god bedring :O)

Maliva`s verden sa...

Fortsatt go`bedring til deg....

Millas hem sa...

Hejsan!

Här känner inte jag igen mig, kul att hitta hit!

Camilla

My home is my Castle sa...

Så nydelig det ble :)

Klem,Kari

Mitt hvite hus sa...

Hei...
Tusen hjertelig takk for gaven jeg fikk... ble så glad for den...
Skal lage et innlegg i kveldO=)

Klemmer O=)

Sider

Gamle innlegg: