tirsdag 17. mars 2009

max dårlig timing!!!







Så feide den over oss også, den kjiiipe influensan. Den som gjør at man ønsker seg kun oppvartning og sofa. Både storungen og jeg deler sofa for tiden.lillegull og mannen styrer sjappa.
Han kom hjem i dag og sa WOW!!! dere må være syke...ingen hadde tatt i pc`n...Nå sniker jeg meg innom en tur for å sjekke åssen dere andre har det...
Bildene er fra Riviera Maison.......jeg elsker det merket.....sukk!!
Går med et stooort ønske om nytt salongbord, i et forsøk på gjenbruk står det nå et ferdig grunnet bord midt i stua...og siden jeg har vært horisontalt er det uaktuelt med bilder...IKKE skal jeg bøye meg å plukke opp alle lekene, de venter nok til jeg er bedre:)Å nå må jeg bli bedre, har kun få dager igjen sammen med gode kollegaer før jeg skal over i ny jobb...MÅ MÅ MÅ!

Ha en fin kveld!




5 kommentarer:

Linda sa...

Huff å huff...stakkar deg!
Det passer jo aldri å bli syk.
Men skjønner godt at du ønsker å være på jobb de siste dagene.

God bedrings klem fra meg :O)

Besta sa...

Å stakkers deg, du må ha god bedring.Det er ikke moro å være syk.
Klem fra Marilyn

Marihøna sa...

Uffamei og uffamei. GOD BEDRING!

Anonym sa...

God bedring!

Crinoline sa...

God bedring til deg.

Sider

Gamle innlegg: