tirsdag 24. mars 2009

Å ta avskjed!




Nå er det gjort og hjertet er lett. Å si hadet til jobben er greit ,men ikke til folkene.
Alle de fantastiske ungene og kollegaene mine...de kommer jeg til å savne MASSE !! Det var klump i halsen i hele går.
Jeg fikk gaver, å gjett om de var fine.Viser frem blomsteroppsatsen og lykta jeg fikk.I tilegg fikk jeg vaser fra foreldrene og det var skikkelig rørende.
dagen i dag skal brukes til å skru meg på nytt fokus, så skal jeg gå en tur i det knakende fine været! Ha en fabelaktig fin dag folkens!

2 kommentarer:

Linda sa...

Så flotte avskjedsgaver du har fått!
Herlig lykt...
og nydelig blomster oppsats!

Klem fra Linda

sammen på veien sa...

Ikke lett å ta avskjed. Forstår deg godt!!! Det var veldig fine blomster og fin lykt du fikk. Godt at du kan huske de når du ser på dette.
Ha en fin kveld:)
God klem fra meg

Sider

Gamle innlegg: