torsdag 2. juni 2011

Gylllllllne tider;))

Gosj som tiden flyr;) Nytt kjøkken i hus, to hovedstadsturer har passert, så her flyr dagene både med jobb og familie. Men noe interiør sniker seg da inn "okkesom".
Har fått en herli matt grå vegg på kjøkkenet;))) ble litt mørk på bildet her, men er super fornøyd!

Selv om mine hovedstadsturer foregikk som flypassasjer..... kunne jeg ikke dra fra denne, i over to år har jeg alltid tenkt:nestegang får jeg den med meg.... Endelig ble RM krukka med hjem!
Herved takk til SAS for god plass i håndbagasjen, og widerøe for hyggelig vertinner;)) Nå står den på mitt NYE kjøkken.Skal man først baske med ukurant håndbagasje får man likegodt med et stort skillt og;)

 Likte budskapet så godt, men må innrømme at det ikke har fått plass i huset enda. Og siste mnd har jo dette dukket opp overalt i blader og reklame..så det lever bak døra på arbeidsrommet. Det er vel litt sånn impulsshopping på kremmerhuset;)))

- tavle som jeg laget av tavlemaling og en dekkside fra x kjøkkenet.

 Ønsker dere alle en flott helg!
Nå skal jeg inn i blogglandia, for det er måneder siden jeg var på runde!


2 kommentarer:

Bittelille villa/Jennifer sa...

Hei:) Fant deg på nib - så koselig blogg du har:) Jeg lurer på hva den glass-saken du har kjøpt egentlig heter? Og hvor du har kjøpt den? For det er den fra Riviera Maison? Uff, det ble mange spørsmål, men jeg har ønsket meg den lenge, men vet ikke hva den heter eller hvor jeg får tak i den. Håper du har tid til å svare meg:)

klem Jennifer

Anonym sa...

Den krukken fra RM er kjempeskjønn! Den står på min ønskeliste oxo, blant mange andre ting fra RM ;) Kan jeg spørre hvilken farge du har brukt på veggen? Var kjemepefint :)

Ha en fin kveld videre :)

Sider

Gamle innlegg: