tirsdag 1. mai 2012

beising av eikebord:) før og etter.....

I farta!!!!!!!!!
Plutselig gikk jeg i gang med spisestue bordet. .....-så fort at jeg glemte "før"bildet.. men her er underveisbilder:)
+ en liten handy sak jeg kjøpe på TING, sist jeg var i storbyen;))
Eikebord, likte ikke fargen...

Bordplaten rett etter beising, fremdeles ikke tørr men jeg liker fargen.

Forskjellen i nyansen;))

Min nye elskling....for de lengre "skravvle samtalene.".
-blir ikke varm i øret lengre, tjihi
Ønsker dere flott flott uke:)

4 kommentarer:

Hauge sa...

Gler meg til etter bildet! Elsker før-etter prosjekt og eg kjenner mange med eikebord dei er lei av! Gjerne eg må tipse!
Forelska i telefonrøyret! *må ha*

Bjørkely sa...

hei hei!
Takk for den koselige kommentaren på bloggen min. Hehe.. jeg måtte flire. for jeg har også nistirret på grå hus.. og faktisk vurdert å bare ringe på å spørre om fargekode :) Gleder meg til å se bordet ferdig!

Lille familien i nr.9 sa...

Det der røret til iPhone var en genial oppfinnelse! Vil også ha ;)

Bordet blir bra :)

BlandetLoft sa...

Hehe, stilig rør. Men jeg holder meg til sånn man tar inn i ørene.. da blir man ikke varm i hånden heller :D og for meg som ikke er så sterk..så er det godt med ledninger i øret.
Men jeg er helt enig, de er sykt kule!

Sider

Gamle innlegg: