onsdag 8. april 2009

Jeg trenger en IKEA TUR!!!!!!!!








Her i huset står alt på hodet,kommer du innom snubler du i sag og verktøy.Men gjør det deg ingenting -er du velkommen;)

I dag har jeg kjøpt tapet for første gang....sitter å lurer på om jeg var feig!!!det finnes jo sååå mye flott.Det ble en lys tapet med innslag av en ranke eller noe i blankere men lys farge. De hadde tapeten med sølvinnslag også....og i maange farger. Dere skal få se når vi omsider får den opp.
Mannen uffet litt over mønsterrapportene...regner med det kan bli vondt i ørene for sarte sjeler når vi begynner med dette...Er heldigvis bare 3,5 m vegg..

Jeg trenger IKEA,nå!! Helst i går.. Men det er 40 mil til nærmeste:(
Har begynt å flytte inn på arbeidsrommet mitt, men trenger veldig BILLY.
Jeg er "inløv" i hvit billy med ekstra topp og dører...En hjørne løsning med plass til alle mine duppeditter....pluss div småtterier. Går snart for å bestille varene...men frakta koster jo mer enn en trondheimstur med hotellll:)grrrrrr

Som dere forstår brukes regnværet til litt pjusking i heimen. Jeg blir så glad jeg... når ting tar form.(har også fyllt maange søppelsekker og derfor ser jeg antydning til orden)Men vi håper på oppholdsvær og turdager også.
Det eneste du finner av påskepynt hos meg er ungenes produksjon og påskeegg av ymse årgang. Er ikke påskepynt menneske, men liker påsken!

Håper dere alle har det godt i påsken!

klem

1 kommentar:

Maria ( Idekroken ) sa...

Ikea er ikke å forakte. Vi har nettopp satt opp i Ikea-kjøkken, og da ble det til litt ekstra tilbehør ;)
Moro det!
Klem Maria fra Idekroken

Sider

Gamle innlegg: