søndag 14. juni 2009

Pay it forward




Jeg ble for en tid siden med på "Pay it forward". En koselig pakke ordning. Så i løpet av 365 dager får jeg en overraskelse i posten.(løv it!)


I løpet av 365 dager skal jeg sende pakker videre til 3 (6)bloggere som vil være med.(Svimmel som jeg er, har jeg meldt meg på to ganger. Men jeg elsker å kjøpe pakker,så dette er bare morro. Derfor tenkte jeg å starte med det samme...jeg har jo vært på heidundrende shoppingtur og har alerede 4 pakker klare.De siste to, skal jeg kjøpe på ferie. Derfor kan pakkene dumpe ned i din postkasse når som helst)


Kan røpe at pakkene er kjøpt på kremmerhuset,på 3etage og på ting og tang!

Så har du lyst å være med på Pay it forward??? Når du mottar gaven fra meg ,skal du verve 3 nye,- som du skal sende pakker til i løpet av 365 dager.


Hvem elsker ikke å få overraskelser i posten???




Hiv dere på!
Gleder meg til å Pay it forward...
klem


6 kommentarer:

Mor og datter sa...

hei og hopp!!

jeg vil gjerne være med! Syntes det er kjempe gøy med overraskelser! :-)

Besta sa...

Er visst med i en annen men kan gjerne bli med her også. Koselig.
Ha en flott dag.
Klem Marilyn

tinemor sa...

Lenge siden jeg har vært med på dette nå,
så slenger meg med.
Elsker gaver, -både å gi og få..
;-)
Klem

(eddas) sa...

Hei:)
Ja det hørtes kjempegøy med pakker:)
Jeg vil gjerne være med hvis det er mulig....
Mvh edda

Silver Sparkels sa...

ÅI. Jeg vil gjerne være med!;)
Kjempeartig!:)

bb's forunderlige verden sa...

jeg vil gjerne være med hvis det ikke er for sent

Sider

Gamle innlegg: