tirsdag 21. juli 2009

Sommerlatskap;))

Tror all sola og varmen har gjort meg LAT, den lista mi har liten fremgang. Men i morgen er det meldt overskyet og kaldt ....såå da må jeg vel få ut fingeren. Jeg kjøpte "lavendel" trodde jeg...viste ikke at det var så mange typer.....kan disse tørkes mon tro???

Sink ble sprayet. Ett i sølv og ett i hvitt.(har ett til som nok får seg en dusj) Likte de faktisk bedre nå.





Her er noen små glimt fra lekestua...som det ikke har blitt jobbet noe mere i...den er derfor ikke bloggifisert skikkelig. Men en ivrig 4 åring leker uansett:=) Hun måtte jo få en hylle...fnis!!Den blir stæsjet nærmere av mamman tenker jeg.


Siden det er lillemor som skal "eie" huset, er det farger i huset. Fargene planlagt til hvitt,rosa og lysblå.
Med disse små, ikke helt bloggifiserte bildene ønsker jeg tittere ei finfin sommer uke!!





2 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

heisann :)
nøkkelhanken kjøpte eg på Jessheim senter, confetti :) kjempefornøgd med den :) ska til Jessheim neste helg, kan sikkert kjøpe og sende ein til deg om du vil :)

klem M :)

Trude sa...

Heisann,takk for besøk inne hos meg:) Sender du meg en mail så kan jeg sende deg en prisliste,koselig å høre at det jeg lager faller i smak!
Koselig blogg du har, stikker innom igjen jeg:) Nyt dagene

Sider

Gamle innlegg: