tirsdag 6. oktober 2009

Litt nytt til mitt lille pysselrum

Hei må jo bare vise frem min nye kommode... Den står på mitt lille"pysselrum" og gleden min er stor, selv om det ikke er en nyhet i blogglandia akkurat.....
Inni den ligger mange koselige saker, blonder,bånd og småsaker til de kreative påfunn;) Bare det å ha et eget rom syns jeg er toppen på lux.
Bak døra er julepapiret kommet i hus, ....må bare vise det --er faktisk riktig stolt...7 julegaver er i hus og papiret;)
Ha ei fin uke der du er!!!























3 kommentarer:

(eddas) sa...

Å så heldig som har eget rom til hobby sysler...jeg drømmer og drømmer:)
ha en koselig kveld
klemmer edda

Anne sa...

Hyggelig med eget hobbyrom :) Har en liten krok i loftstuen, men kunne trengt litt mer plass til alt dillet mitt ;) Den kommoden var superskjønn :)
Ha en forts. fin kveld :)

Anne

Mia, New Room Interior sa...

Så fin boksen ble når den kom på plass!! Klem-Mia

Sider

Gamle innlegg: