lørdag 4. september 2010

Inspirert jeg

Jeg var inne på en blogg, og så at damen hadde laget seg en ØNSKELISTE og notert seg når "ønskene " var kommet i hus. Syntes det var en gøy ide.Låner den!!

Så bortsett fra mindre omkrets og færre grå hår(...and world peace) er dette adales "kyniske ting" ønskeliste:
fra Riviera Maison, fiin



Favoritt puta mi, har bare en og øøønsker meg sååå flere!

Jepp også jeg... enten i grå eller lyseblå!

Krukke fra Riviera Maison, har stått leeeenge på ønsk, vanskelig å få tak i ,få som forhandler i nærheten"!


fremdeles lyst på en slik til alle dukkene til prinsessene, faktisk spesielt nå når de er sluttet å leke med dem!

Maassse fra Chill Norway, men få forhandlere her jeg bor:(







6 stk slike, her fra boligfryd.no...så kule

Mer fra Bruka design. Chips skålen, salat, snop osv Hvit eller Grå!!!


Disse i grå,6 stk. Har dem i blå og de er såååå gode å drikke av!
Green Gate
Lyshus fra Walthers


Har du noe du sparer til eller ønsker å kjøpe deg???
Klem

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dette synes jeg var genialt;-)

Unknown sa...

Heisann!! Så fin side du har! :) Ser du etterlyser Chill Norway, sender med en link til facebook. Monicas drømmehage er en butikk på Ørnes som eg vil tru du liker:) Og ho sender ut varer:)

Fekk nettopp ein kjole frå Chill Norway i frå ho, kjekt å ha når fjøsstella er over og det er på tide å lukte blomst;)

http://www.facebook.com/profile.php?id=579755617&ref=hpbday&pub=2386512837#!/pages/Ornes-Norway/Monicas-Drommehage/224558443399?v=wall

Renate

Sider

Gamle innlegg: