fredag 1. april 2011

lampebesvær, Vet du noe om lampene i Bo Bedre??

Go fredag allihopa!
I min verden er det mye jobb og kveldsaktiviteter med ungene. Hjemme skjer det lite, kjøkkene står på vent. Det blir enda 4 uker til det kommer nytt kjøkken. Syns det hele har vært en småpyton sak...er litt rar jeg;)) Trodde jeg kom til å synes at nytt kjøkken var topp, men nei.(syns det var vanskelig å bestemme meg , mye fint) Men nå er det bestemt, og jeg er begynt å se frem til at det kommer..Det skal sies at det ble et kompromisskjøkken;)) smile. Mannen fikk egentlig råde, så det kommer nok en større ventilator enn jeg setter pris på...
Uansett leter jeg etter lamper som skal henge over kjøkkenbenken mot spisestua. Bort med lysekronen over spisestua. Jeg vil ha to eller tre like hengende...så noen fine i  BO BEDRE.
ligner litt på disse:
Men de som var på s 98 var mye finere... Noen som kan vite noe om dem???
ellers er jo denne: fra RM enda en favoritt;))
go fredda!!

1 kommentar:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Vet ikke om lampene dessverre - ville bare ønske lykke til med kjøkkenet! ;)

Sider

Gamle innlegg: