lørdag 1. oktober 2011

interiør tvil...

Jeg er i interiørtvil-

 Her hos meg er det grove,kurv og lyse dominerende. Har aldri vært fransk og "full" chabbydame.Ei heller funkis,minimalist eller retro. Men liker deler av det det landlige,grove ,lyse og blandingen av teksturer.Men i det siste sniker det seg inn flyktige industrielle og klassiske tanker.(kan man få stilshizofreni?) I min "hvite"iver ble mye malt i mitt hus, men ikke dette.
 (unnskyld ubloggifiserte bilder fra ommøbleringen)

Dette gamle skrivebordet ble heldigvis ikke malt, fungerer som en kontrast til det hvite, har også et veggskap i samme utførelse. Nå har jeg sett meg om etter en fin og god stol til dette. Har satt skrivebordet i stua og det "synes" veldig...
Tenkte denne stolen, føttene er litt like .
har også sett en kul industriell stol...


Hehe dagens interiørtvil fra min verden..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei
synes ikke du skal male alt hvitt, det er fint med kontraster og du kan kombinere møbler med "personlig" preg med nye møbler, det synes jeg skaper et varmt og personlig
hjem. Du har det jo så koselig....

Tone

Herman Grans ♥ sa...

Syns skrivepulten er fin som den er :) Keith stolen du har bilde er min Riviera Maison favoritt ;) kjempefin! Veit du at den og finnes med armlener? Syns nesten at den er enda finere, og veldig god å sitte i ;) Hilsen Grete

Ann sa...

Guri så lekkert et gammel skrivebord!! Elsker at du ikke har malt det! ;)) Nydelig!

Klem, Ann.

Sider

Gamle innlegg: