torsdag 12. juli 2012

Sommer & bruktfunn

Jeg tråler ikke loppis. men kom over denne-annonsert for 800 kr i nabolaget . Jeg gjorde som maaaange andre;)) satte lengre bein på og vips så har jeg en spisestuesofa;))
Har lenge hatt lyst på en slik, men har vært usikker på om jeg ville trives med det. Nå får jeg testet det ut før en evt investering.-Å  får jeg handypandy med på notene, skal det testes et svartbeiset eikebord her... i morgen...Så blir det en liten forandring i huset. Her står det foresten svært stille på interiørfronten.


Sofaen kom rød, mendama sendte med  et nytt hvitt trekk;)))

Likte det best:) dette er nok en eldre utgave av Karlstad fra Ikea.Men den hadde stått i en loftsgang og var i  helt super stand.


På REMA hadde de 1m høye orkideer, kjøpte to og satte i en kurv. Nå har alle knoppene blitt blomster på. Syns den ble flott og håper den står i flere uker enda.







Nyt sommerdagene og livet..........
gå barfot
unn deg en is
klem de du er glad i!


Klem

2 kommentarer:

Jatte sa...

Lekker spisestuesofa, kunne tenke meg slik selv jeg - kanskje jeg skal se litt på finn fremover jeg å!

Nyyydelige orkidèr - en av mine favoritter!

Ha en finfin helg,
Klemmer fra Jatte♥

Edel sa...

Hei Anniken! Så fin en blogg du har!! Og den var tøff den spisestuesofaideen!! Har faktisk ikke sett så mange sånne :) Inspirerende å titte innom her!!! Klem

Sider

Gamle innlegg: