tirsdag 8. desember 2009

Barndoms 'minner



Når julestjerna er i hus og svibellukta finnes, da strømmer barndomsminnene mine på;)
I dag skal jeg å jentene sette sammen pepperkakehus.
Vi skal pynte med nonstop og digg, høre på julemusikk og forhåpentlig lage nettopp barndomsminner.
Bilde nr to er en julegave... store fjortis gutter syns jeg det er vanskelig å finne julegave til...derfor har jeg tredd kroner og femkroner på et silkebånd. (hehe  dama i butikken syntes nok jeg var snål når jeg ba om en haug av vekselpenger...) En liten snål vri på pengegavene.
Er omtrent helt i havn med julegavene, har bare sånn småkosepjusk igjen.
Håper på å få til et par dager avspasering, har enda noe igjen på vaske og fikse lista.......;)
Ha ei flott uke.

6 kommentarer:

Besta sa...

Jeg må også ha julestjerner, det hører til:)
Svibler kan jeg desverre bare ha på trappa, men det er fint der også.
Lur gave tips, det er ikke godt å finne på noe lurt til gutter i den alderen.
Ha en fin kveld.
klem fra marilyn

lisje astrid's husblogg sa...

hei:)Kjempe fin header:)Englane har eg og:)NYYYDELIGE:)
Ja,enig med deg,julestjerne må vi ha til jul:)
Ønsker deg ein kjekke tysdag:)
Klem frå Astrid:)

frøken olsens drømmer sa...

Hei igjen, sjekker opp o morgen på jobb amg stør..så hører du fra meg ;))

♥HverdagsHjerter sa...

Så koslig:-) Må kjøpe meg ny svibler jeg, var litt tidlig ute:-) Så nå er de vissen og ser lite julete ut.. Lur kalendergave ide, har ei på 13 - kan jo fylle kalenderen med sminke, men...:-)
Ha en strålende dag:-)

frøken olsens drømmer sa...

Skal du ha i stør 39 eller 40 i sort lakk?,ta den stør du pleier å kjøpe..fint med fort svar sitter med dette nå..

Sologbolig sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Så smart fjortis-gave, Den slår nok an . Her går det også i julestjerner og svibler. Ha ein fin kveld.

Sider

Gamle innlegg: