mandag 8. mars 2010

Fant "ønsker meg" bilder,

Hehe gammel nyhet, men du å du så gøy det hadde vært med denne!!!!!!Ryddet i bilder på pcn... Fant mange sånne "ønsker meg bilder". Leste også innlegget til Emmeline i dag om shopping og kjøpedille. Jeg tror vi smittes av hverandre i blogglandia. Det gjelder i allefall meg. Noen røyker, kjøper masse klær, har dilla på merkesolbriller eller andre merketing, Med hånden på hjertet vet jeg at jeg  nok er en dille dame , men jeg har ingen dyre preferanser. Blir så fornøyd med en duk eller to, en blomst eller en lysestake;))))( Som etterpå blogges om, i det vide og brede!!!) Men nå spares det i min verden, slik at vi kan dra på sol og badings i juni!
Ha ei flott uke!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ville bara berätta att jag hade råkat trilla in på Din UNDERBARA blogg!

Agneta

Sider

Gamle innlegg: