torsdag 12. februar 2009

Litt stille fordi jeg har fått sydille....




Tusentakk for alle de koselige kommentarene:)Jeg har fullstendig fått sydilla.Nå har jeg gjort ferdig en voksen kjole og to barnekjoler. Dette er prototyper...er litt vanskelig å få alt rett for en skikkelig amatør. Den første kjolen til prinsessa ble halsen så vid, den andre ble bedre.På voksen kjolen tok jeg å tegnet av mønster fra min bestillte kjole og det ble så som så...Og her i byen fant jeg ikke sort fleece...så den er grå...
Har til nå sydd i fleece,det er billig og lett tøy å sy i.Anbefales for alle som har lyst å prøve seg.
Utfordringen kommer nå,går å venter på pakke fra stoff og stil. Har bestillt chenille og skal da sy meg en selv. Øvelse må vel gjøre mester!!!
Det er kos arbeid, jeg kobler ut alle andre vanskelige tanker mens jeg jobber DEILIG!"!
I dag har jeg sagt ja til ny jobb,føler meg sååå gærn! Så et blir spennende,gleder meg til å ta fatt.
Den som intet våger intet vinner!
klem Adale

2 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Den kjolen var knall fin.. har lyst til og meg en selv også.. har du noen tips så kom med de:) Har fått sydd en kjole til meg...

Stå på... og lykke til i ny jobb:D

Kristoffa sa...

Så flink du er til å sy! Jeg tenker du og den lille prinsessa di er fine nå i nye kjoler:)

Gratulerer med ny jobb og lykke til!

Sider

Gamle innlegg: