søndag 8. februar 2009

Fiiin dag!


Å vaske fjes,lappe bukser,å synge viser,tørke tårer,å sette plaster, være dommer. Å være mamma kan være slitsomt når huset flyter og ryggen verker og alle venter at mamma ordner.Å være mamma og alltid svare når alle roper og alle maser-Å skape minner og gode vaner.Å være ærlig, streng og kjærlig.Å være mamma,ja det er herlig!


Håper dere alle har en fin dag!
Her har prinsessene gitt mor tulipaner og smask. Fine kort har jeg også fått. Jeg tar meg i å stille takke skaperen for de to jeg har fått!!

klem fra adale

6 kommentarer:

Ingrid sa...

Hei! Takk for hilsen inne hos meg. Gratulerer med morsdagen! Koselig blogg du har.. Det er klart vi må takke skaperen for våre herlige barn.. de er jo en utrolig gave! :)
Klem

Fru Fjeldhammer sa...

Sånn, nå har jeg kommet igjenom noen brett på dette spillet... ikke bare bare..*S*

Den fotballkanalen har jeg nektet inn her, også var det helt greit for svigers for da kom sønnen mer på besøk sikekrt... hehe

grattis med dagen..
klem

Cornelias Hus/Chez Nous sa...

Så fine ord. Akkurat sånn er det!

Klem fra Ida

A home far away sa...

Wow vilken fin blogg du har!

Kram Gunilla i Singapore

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så hyggelig blogg du hadde - her slenger jeg meg på følgerlista! ;)

irina sa...

Heisann !!
Tusen takk for at du følger meg. Kjempekoslig blogg du har :)

Ha en strålende uke.

Klem

Sider

Gamle innlegg: