onsdag 25. februar 2009

Ikke helt i mål...







Sånn nå har jeg vaska grundig og forsøkt meg med litt ombytting av møbler, men ble egentlig mest frustrert. Skapet står fremdeles i gangen fordi mannen har vakt og nesten ikke vært hjemme.Veenter veldig på å få det opp!

Jeg har tatt opp nattbordene våre som er chabby hvite,de erstatter bombay kista og bordet som stod ved sofaen. Jeg har satt opp hvite billedlister som jeg kjøpte på Indiska i høst.Planen med disse er å ha gamle bilder i fine rammer.Har noen fine bilder av min mormor og morfar i flott antikk sort\hvitt.Så nå er det bare for bloggen at jeg satte opp noe.

Men jeg lurer på om de hvite(billige lister) jeg har kjøpt på ikea var kanskje bedre,bredere og hadde plass til andre saker...men nå får disse henge litt så får vi se,.(jeg har jo kjøpt to slike lister på idiska i brunt også...., Vet det ...Har grønt kort i shopping!)

Jeg klemmer også på et bilde fra toppen av bokhylla mi. Der har skinnbagen fått plass, oppi er spillene til prinsessene,jeg har også malt blomsterkrukkene som opr. var grå.

Jeg kommer frem til at jeg har for mye saker og ting....jeg har mye jeg er blitt glad i ,-men bare litt lei...hva gjør man egentlig da???En brun og en hvit etasje???
Ha en fin onsdag!

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Så hyggelig at du har lagt deg til som følger av bloggen min!:o)

Ønsker deg en fin dag,
Vibeke

Miamor sa...

...så fint det er hos deg...og vasket grundig ja..det burde nok jeg også ha gjort...snart..til helga tenker jeg for i morgen blir det oslo-tur på meg...ha en super kvedl!

Photo-Me-Life sa...

Jeg kjøpte bildelister på Åhlens. De er fine men for smale til å ha andre ting enn smale rammer på. Litt greit å ha litt bredde på dem slik at man får satt tlys eller andre ting der også når man føler for en forandring.

Har enda en artig episode fra i går som jeg vurderer legge på bloggen:)

Sider

Gamle innlegg: