søndag 29. mars 2009

Been there,done that!

Tenk så rart...at vi blir med på trender som sier oss at noe er pent i dag...men om 4 år..da er det helt forfærdelig. Denne figuren har prislappen på, 59 kr,kjøpt på kremmerhuset i 1995. Nå fikk den komme frem igjen, etter en periode i kjelleren.Tenk at den har overlevd!
Tenk at jeg husker at sånt har jeg hatt, det som var knæsjt for lenge siden...Husker også da det var helt ut med hvitt, og alle ville ha heimen syrelutet...

Spennende å henge med, men hvor blir det av, alt vi forkaster for nye ideer???
Vil det "nye" fokuset på jorden, miljøet og gjenbruk vinne??? eller vil vi støtte næringslivet og bruk og kast??
Jeg kan innrømme det. Jeg er en sponsor av de som serverer oss nytt på nytt! Når de moralske tanker kommer, henger jeg meg på Earth hour ,kildesorterer og resirkulerer....kjøper varmepumpe osv osv
Hva vil jeg si om ti år???? Joda BEEN THERE; DONE THAT! Men til hvilken pris???

7 kommentarer:

Photo-Me-Life sa...

Ja det der er helt sprøtt. Det forandrer seg jo hele veien hvordan man vil ha det hjemme. Noen er mer opptatt av det enn andre. Jeg har jo flere ganger lurt på om jeg blir lei det hvite her og vil kanskje sitte og le av det om noen år????

cecci85 sa...

Mye sant i det su sier der,
fint med en liten tankevekker.

Helt utrolig vordan stilen forandres med tiden :P

Ha en super søndag videre!

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen:)

Så flott blogg du har!! Ha en fin kveld!

Klem Anette:)

LIVS LYST sa...

Bra det er sånn! Jeg har så sansen for gjenbruk. Det er for ille å hele tiden skulle kjøpe nytt. Så veldig kuult å finne gamle ting og sette dem opp eller sammen på en annen måte. Jeg driver litt med sånt inne på min blogg. Velkommen til en titt om du har lyst!

Hilsen Ljo :O)

Herskapelig shabby sa...

Ja det er snedig hvordan vsmaken forandrer seg, vi går liksom rett på hver gang motene forandres. Lurt å ikke kvitte seg med ting men lagre så klangt plassen tillater det i alle fall...

Villa Luftslottet sa...

Egentlig var jeg nå bare på en liten rundtur, for å ønske deg en fortreffelig morgendag:)
-Også kom jeg rett inn i en liten tankevekker;)
Alle monner drar ihvertfall, s¨å en får prøve å gjenvinne så godt en kan - som den flotte bysten din:)
Nina

Anonym sa...

YES, this intelligible message

Sider

Gamle innlegg: