søndag 8. mars 2009

Tiiiidli start på en sønda`


Lille prinsessa ville opp halv 7...og forgaper seg i en film..hva gjør a mor??bretter klær?vasker?Nei på tross av alle behov heimen har, ville a mor kose seg....Det ble to puter til sofaen.

Hvit og lyseblå, veldig enkle sådan.Jeg brukte de hvite panellengdene jeg kjøpte og noe lyseblå chenille.( som egentlig var tenkt til hjerter på kjolene jeg syr....)man tager hvad man haver!Ser at det ble en fin kombinasjon mot den brune (desverre evigvarende)sofaen.

Ser at med litt mer stæsj kunne slike puter blitt fine, men det var så lite å velge i her hos meg i dag!!!

Hmmm tror at den er en fare for noe mer lyseblått i heimen:)

Håper alle har en fin søndag!

Klem adale

4 kommentarer:

Crinoline sa...

Hei på deg. Imponerende,tenk å få sydd to puter så tidlig på dagen. Putene ble nydelige.

Photo-Me-Life sa...

Jeg har også tenkt på det. Fikk mail fra ei som var intr i å kjøpe skapet mitt. Så tenkte jeg, først kjøper du ett skap til 9000 så selger du det til 4500,- Hallo..man går jo i tap hele veien og man blir jo aldri fornøyd. Jeg har brukt mange penger på å bytte ut ting som absolutt ikke ble noen lønnsom fortjeneste.

Photo-Me-Life sa...

Ja til at interiørdamer skal vinne i lotto!!!

Anonym sa...

Putene ble kjempe fine! Jeg synes lyseblått og brunt er så fint sammen!

Sider

Gamle innlegg: