onsdag 18. februar 2009

Dagens fangst!











Jeg var IKKE på shopping men så gjorde tilfeldighetene at jeg dro innom byens største gave og interiør butikk...Å gåttabanen dær stod de å pakket ut sååå mye fint. Der var så man kunne gå seg bort i varer fra miljøgården,sia,villa collection,udesen osv.
Siden det eneste jeg skulle ut å fange var stømpebukse til lille prinsessas karnevalsdrakt hadde jeg noen som stod å ventet ute...Men en liten pose ble da med hjem.Et fint skjerf til storprinsessa,strømpebukse til lille OG
-to små hjerterammer fra miljøgården(bilde senere da de akkurat har fått seg et lag hvitmaling..de var malt i litt "gul"hvitfarge)servietter fra Sia som gav sommer assosiasjoner og en stoor kurv som jeg skal ha frukt i. I tilegg kjøpte jeg pyntelenke fra sia. Har en gammel(12 år)lysekrone som jeg akkurat har prima og skal gi et par lag hvit lakk før den kaseres. Tenkte å se om det kunne bli litt mer bling over den...

Så nå skal jeg shaine huset før jeg gir meg over til lysekrona.

Ha en flott onsdag folkens!




Ingen kommentarer:

Sider

Gamle innlegg: