onsdag 4. februar 2009

Yes,system!!!




I ettermiddag har jeg fått gjort noe som jeg ble skikkelig fornøyd med.
Jeg samler nemmmmmmli på stæsj til scrapping og kort.....ikke alltid så stor en produksjon;/
Men hver gang jeg ser noe stilig...må ha det ,bare må ha det...
Resultatet er en komode full av stæsj og den store oversikten uteblir. Redningen ble plastesker(for å ha fiskeutstyr i...)I dag ble alt sortert,paljetter,steiner ,sløyfer,perler osv ligger nå sirlig etter farge og stil.....FANTASTISK!!!


Takk til de som har kommentert lysekrona....Jeg skal legge ut bilder av sofakroken i dagslys. Mannen og jeg er enig,lysekrona blir:)Har montert en dimmer på den og syns den funket!!.....Men vi diskuterer hardt hvor høyt over bordet den skal henge...noen som har tips??

3 kommentarer:

Linda sa...

Hei hei. Takk for kos kommentar på siden min. :o) Er veldig stolt av meg selv. Er kjempefornøyd med bytte av jobb. Ha en god kveld.

Miamor sa...

..hei så trivelig at du vil følge med på bloggen min..må snuse litt hos deg nå..har ikke vært her før tror jeg..ha en super kveld!! marit

Mitt hvite hus sa...

Så hyggelig hilsen du la igjen hos megO=) Kjekt å oppdage nye blogger. skal titte litt rundt hos deg jeg nå=)

Klem Kerstin

Sider

Gamle innlegg: