torsdag 5. februar 2009

Inspirert!




I dag fikk jeg mail om at mitt "beadwear" var på tur til meg i posten. Gleder meg veldig til det dukker opp.Ble så inspirert av alle som hadde kommentarer på bloggen sin om disse!Jeg har valgt et med Aurora og Tiril samt steiner .Skal bære det nært hjertet.
For de som enda ikke har sjekket ut dem er dette stedet å titte:
I dag er det fullthus hos adale, hadde med en ekstra småttis fra barnehagen. Når den dro kom det 5 store jenter som har lekt seg med å lage valentinskort og morsdagskort med all stæsjen min.
Jeg har vært i serveringsbransjen..hjemmelagede boller ,kakao og fruktfat. Store og små er fornøyd med dagen og da er det jo bare herli!
Nå skal jeg titte inn i bloggene jeg pleier å besøke. Ønsker dere en fiiin kveld!
*Dersom noen kan tipse meg om hvordan få til 3 spalter i bloggen og evt nyttig info om gadgets blir jeg GLAD!!

Ingen kommentarer:

Sider

Gamle innlegg: