fredag 6. februar 2009

Endelig hælg










Det er -18 kalde i dag. Dagen har gått med til møter, og nå bør vel huset vaskes og handling gjøres.....Har mest lyst til å krølle meg sammen med en god bok ved ovnen. Mange tanker om jobb og hverdag okkuperer meg i dag.
Setter inn bildet fra gangen,det lyder:may joy be with you while you stay, and peace be with you on your way.
Favorittlampene mine er fra Riviera Maison og jeg har en på hver side av sofaen.
Lerretsbildene er av prinsessene mine og de ble fine syns jeg.(extrafilm.no)
Siden huset er rotete bør det vel fikses før jeg legger ut andre bilder.....
Jeg driver å vurderer å male ting hvitt men er enda usikker...siden så mye her hos meg er grove og mørke møbler.Får se om jeg får uante mengder arbeidslyst eller inspirasjon i helga!
God helg ønskes de som titter inn!
klem adale

2 kommentarer:

Chanette sa...

Utrolig fine lamper!!
Flotte jente du har og. Lyst på lerret bilder av mine små etterhvert og. Ha en fin dag :)

Miamor sa...

..så nydelig du har det hjemme hos deg....ikke selg møblene nei..de kan kanskje males hvite..eller lys lys grå??? ha ei super helg ;)

Sider

Gamle innlegg: