tirsdag 19. mai 2009

Blogglandia-mitt fristed og min inspirasjon!







Den siste tiden har jeg fundert,undret meg,angret meg,flira av meg selv og fundert litt igjen.
Blogglandia har vært helt fantastisk,så mange rause og varme mennesker.En positiv arena med fantastiske damer,med felles interesse for interiør. Her er koselige og oppmuntrende kommentarer, i tilegg til tonnevis av inspirasjon.


Man legger seg ut,viser hjertet på en måte. Byr andre inn i stua og pang!Så kjennes det hele litt uggent ut. Ikke at jeg har noe jeg skjemmes over eller sier noe jeg ikke står for.Det hele er jo rimelig uskyldig ,jeg skriver jo om det som skjer her hos meg... men en uggen følelse kom snikende. Da jeg var på kino her en dag,bøyde det seg noen frem å sa"fin blogg du har!"jeg ble så paff at jeg holdt på å ramle av setet. Mye fordi jeg selv IKKE har snakket om den, eller vist den frem til så mange.Derfor angrer jeg så på at jeg satte bildet på profilen, og dermed brøt den anonyme blogginga. Så flirer jeg av det hele...-å tenker at det ikke spiller noen rolle..... om noen syns jeg har rar smak, eller håner husets rare sammensetning.Vi trives jo og jeg nyter denne hobbyen...men så ligger den der...den litt uggne følelsen av at folk i nærheten kan se MEG på en måte...
Når jeg da leser fantastiske Irinas innlegg idag, eller følger med på Gode og koselige Gjertrud. Blir jeg bestemt på at bloggen min -er min friarena og min inspirasjon. Fordi det er så gøy,så positivt og stortsett gir meg så mange smil og gleder.Kun jeg taper på å trekke meg unna. Tusen takk til alle bloggedamer, de som kommenterer og gir av seg selv, de som lager innlegg som inspirerer og som får meg til å smile,ja noen ganger skrattle. Det har vært artige måneder dette her. Og til dere andre...
Velkommen inn de som vil,spesielt velkommen er de rause og positive menneskene, de med varme hjerter og gode smil!
Blogge skal jeg gjøre, iallefall litt til;)

8 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Så enig så enig.. uansett hvor anonym man er så er det alltids noen som kjenner igjen noe!!

Ha en fin kveld..
klem

Lillemor sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Photo-Me-Life sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar! Det varmer. Jeg er ikke borte men har bare vært om for energi og vært litt nede men er på vei opp (håper jeg).

Jeg kjente meg igjen i det du skrev. Her for noen uker siden følte jeg meg paranoid. Folk gikk rundt å smilte til meg, noen få inne på et kjøpesenter, så tenkte jeg HERREGUD BLOGGEN de kjenner meg igjen. Så tenkte jeg GUD så flaut. Men hallo, jeg står jo for alt jeg skriver så hva har jeg egentlig å være flau over? Jeg vet jo at jeg har mange hundre lesere pr. døgn så klart at noen vil dumpe borti meg på gata, men det blir litt sånn ehh da man blir gjenkjent:) Kom inn på en butikk en dag, å der kom sjefen stormende bort til meg: E DET DU SOM E HO GJÆRTRUUUU? Jeg bare ehh, ja????

Artig!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

hei :

kjekt du vil vere med i konkurransen min :)

rart når folk plutseleg kommenterar at dei har lest bloggen ja :) sjøl om det vert veldig personleg syns eg det er bere kjekt :)
ekstra kjekt når dei har sett ein ting dei likte so godt og lurer på kor eg har kjøpt den hen :)

blogg i vei du :)

klem M :)

irina sa...

Ja vi gjør oss alltid tanker om blogging.
Og jeg vet hva du mener, føler det samme her. Stjørdal er ikke en stor by !!
Så jvis jeg snakker med folk kan de finne på å si. ja har nå lest at du har konfirmasjon snart.
Eller en gang ungene mine fikk skyss av en dame som var kunde av meg. Hun hadde lest at pia mi hadde burstag og hadde gratulere henn med 9 års dagen.Og deror kjørte hun henne hjem.
Pia kom hjem å lurte på hvorfor hun hadde blitt kjørt hjem og hvordan dama viste om bursdagen hennes.

Blogger man , og man bruker bilde og navn er det slik en må finne seg i.
men man blir litt paranoid av og til.
Takk for at du kalte meg fantastiske he he.
Ha en fin langhelg kjære venn !!

Klem

Anonym sa...

Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Foreløpig er det bare mannen som vet at jeg blogger og det er veldig greit. Noen ganger har jeg lyst til å fortelle det til venninner, andre ganger ikke - vi får se hva det blir til etterhvert...

Besta sa...

Jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv. Jeg prøvde å være veldig anonym i begynnelsen, men ga opp det fort. Har bare fått hyggelige kommentarer så det er bare koselig.
Ha en fin kveld og kos deg videre med bloggingen.
Klem Marilyn

Linda sa...

Hei kjære deg.
Du forsvant for meg en stund....
Du skjønner jeg klarte å slette blogglisten min...men nå er du iallefall på plass igjen, og godt er det for jeg liker å besøke den flotte bloggen din!
Så klart du skal fortsette å blogge!...ikke bare litt til, men lenge ;O)
Jeg har hatt samme tankene som deg...synes kanskje det er litt ekkelt å tenke på at naboen vet når jeg ikke vet at naboen vet ;O)
Men så lenge vi står for det vi skriver og legger ut har vi ingenting å skjemmes over!
Nå har jeg langhelg, skal kose meg...tror jeg finner fram malepenselen i morgen!

Nattinatt min venn!
Klem fra Linda

Sider

Gamle innlegg: