lørdag 23. mai 2009

ojsann! TI TUSEN TOMMELTOTTA!!!




Har vært litt "utfordrende" eller på godt nordnorsk jæ......... IRRITERENDE;)å være så klumsete/ ikke få til diverse på bloggen...hm jeg må melde pass i kveld...skulle fikse litt og lage sommerstemning med lyseblå polkadotter.Så ble liksom hele greia så ...stor og rar!(rema:det enkleste ofte det beste???)Får ta på meg tålmodighetsbuksa i morgen å rette opp..Akutthjelp kan kanskje behøves!

Når jeg tok runden min i kveld var det få blogger jeg kom inn på..og har derfor lagt inn få kommentarer -enda det var mye spennede rundt forbi.(er det meg eller blogger??) Jaja kommer sterkere (og klokere på html redigering) tilbake i morgen.


nattinatt


2 kommentarer:

Besta sa...

Ja jeg kan desverre ikke hjelpe...jeg er nokså håpløs med data. Det var i allefall fint med polkadots.
Håper du får en fin søndag.
Klem fra Marilyn

Linda sa...

Så fin og sommerlig siden din ble!
Du har vunnet en gave i min jubileumstrekning ;O)
Send meg en mail med navn og adresse og gaveønske nr 1 og 2.

Klem fra Linda

Sider

Gamle innlegg: