lørdag 2. mai 2009

Om sofa drømmer og blanding av lyst og mørkt.















Som jeg før har nevnt har jeg en evigvarende brun skinnsofa og attpåtil en brun tvsofa...derfor syns jeg disse eksemplarene var til å drømme om.

Alt fra Slettvold. Det som er inspirerende for meg med denne katalogen, er kombinasjonene av lyst og mørkt,klassisk og litt rustikk. Kan nesten føle de ulike strukturene i tekstiler og møbler.Syns det er så stilig med kombinasjonen 3 seter og stoler til en stor sittegruppe.Men prismessig havner jeg vel på Ektorp istedet for disse herlighetene.

Adale -Dream on,dream on:)






2 kommentarer:

Besta sa...

Hadde lastet ned noen av disse bilder selv i dag, men det ble et annet innlegg :)) var nemlig på en møbelbutikk runde og falt pladask.
Jeg elsker det mørke mot det hvite. Syntes det blir en flott kontrast.
Ha en fin søndag.
Klem Marilyn

Hjerterom sa...

Så fin hylla di ble der da!
Koselig :)

Ja her var det masse fine bilder :)
Ønske,ønske:)

Ha en fortsatt kveld.

Klem Siw

Sider

Gamle innlegg: